پاپیون
پاپیون
رنگ و وارنگ از همه رنگ

الهی که سقف آرزوت خراب بشه روی سرش

بیای ببینی که همه،حلقه زدن دور وبرش

 

الهی که مریض بشه پیغام بده که زود بیا

وقتی که اونجابرسی بسته شه چشمای تَرش

 

الهی که روز وصال طوفان شه ازسمت شمال

هیچی ازاون روز نمونه به گلای پرپرش

 

عمرت الهی کم نشه،اما پرازغصه باشه

زجرایی که به من دادی خوب بکشی تاآخرش

 

الهی که یه روزخوش ازتو گلوت پایین نره

رسوای عالمت کنن اون چشای دربه درش

 

قسم میخوردی بامنی،قسم میخوردی به خدا

خداالهی بزنه،به کمرت،به کمرش

 

من اهل نفین نبودم،چه برسه که توباشی

بیادالهی خبرت،بیادالهی خبرش

 

یکی،دوتا،سه تاکه نیس،ازخیلیاش بی خبرم

هرچیزوکه نمیشه گفت پس میکنم مختصرش

 

هرچی بدی کردی به من،الهی اون باتو کنه

ببینی دیگری به جات رفته شده همسفرش

 

توئی که عاشقم بودی بری سراغ دیگری؟

واسه خودام فکرمیکنم مشکله قدری باورش

 

میخوام بدونم قد من عاشقته،دوست داره؟؟؟

اینکه رهاکردی منو می ارزه به درد سرش؟

 

 

ماچه نکردیم واسه تو،کم به آب وآتیش زدیم؟

ای بی وفارفتی کجا،سراغ ازما بهترش؟

 

نامه روبه تونمیدم میفرستمش واسه خدا

تاببینه چقدبده،بنده از بد،بدترش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, توسط yalda
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.