پاپیون
رنگ و وارنگ از همه رنگ

بیوگرافی جواد رضویان 

بیوگرافی جواد رضویان

نام : سید جواد
نام خانوادگی : رضویان
تاریخ تولد : 6/5/1353
مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

جواد رضویان از سال ۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد.
جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخری آن کاری با نام لحاف دوزی است.

زندگی خصوصی (خواهشا با خلوص نیت پاک متن زیر را بخوانید) :
مرد خوش خنده ی مجموعه های طنز سید جواد رضویان بچه سلسبیل است و از طرف مادری یزدی است و از طرق پدری قمی و اصالتا یزدی است.
فارغ التحصیل رشته ی نقاشی است و درسش خوب بوده اما در دوره ی راهنمایی یا باید از سردخانه ها بیرون می کشیدنش یا از زیر تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود.
در ثلث سوم امتحانات سال دوم راهنمایی هم شرکت نکرد تا یکضرب مردود شود. (دمش گرم)
رضویان هم اکنون بازیگر و کارگردان پر طرفداری است اما به بعضی از همکارانش آلرژی دارد – نسبت به سیامک انصاری و مهران مدیری و رضا عطاران آلرژی وحشتناکی دارد و نمی تواند بدون آنکه بخندد روبرویشان بازی کند !
دارای یک دختر و یک طوطی برزیلی می باشد و عاشق رنگ نارنجی است. به طور اتفاقی وارد این رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاس بوده و به کمک آنها وارد این رشته شده است.
سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویر سازی کودک (به نظر سبکه با کلاسی میاد – اسمش که قشنگه)

=============================================

نام اصلی : جواد
 نام اصلی خانوادگی : رضویان
 تاریخ تولد : ۶/۵/١٣۵٣
 مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی
 ..................................................
 جواد رضویان یکی از بازیگران معروف و مشهور متولد ۱۳۵۴ است . از سال 73 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده .در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده ،دلبندم و باغچه مینو... شرکت کرد با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد. ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد . یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیتهایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده است که آخری آن کاری با نام لحاف دوزی است .
 
 زندگی شخصی
 مرد خوش خنده ی مجموعه های طنز سید جواد رضویان بچه سلسبیل است و در تاریخ 6 مرداد 1353 به دنیا آمده .از طرف مادری یزدی است و از طرق پدری قمی و اصالتا یزدی است ...فارغ التحصیل رشته ی نقاشی است و درسش خوب بوده اما در دوره ی راهنمایی یا باید از سردخانه ها بیرون می کشیدیدش یا از زیر تابوت شهدا چون عاشق اعزام به جنگ بود . در ثلث سوم امتحانات سال دوم راهنمایی هم شرکت نکرد تا یکضرب مردود شود . برای اعزام به جبهه به آموزش نظامی رفت اما قطعنامه ی 598 پذیرفته شد و ... رضویان هم اکنون بازیگر و کارگردان پر طرفداری است اما به بعضی از همکارانش آلرزی دارد ... نسبت به سیامک انصاری و مهران مدیری و رضا عطاران آلرزی دارد و نمی تواند بدون آنکه بخندد روبرویشان بازی کند ! دارای یک دختر و یک طوطی برزیلی می باشد و عاشق رنگ نارنجی است . به طور اتفاقی وارد این رشته شده و سال اول دانشگاه با مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیزن بنفشه خواه همکلاس بوده و به کمک آنها وارد این رشته شده . سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویر سازی کودک .

 




نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

بیوگرافی مجید صالحی
 
بیوگرافی مجید صالحی
 

مجید صالحی متولد 26 شهریور 1354 درتهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش "آنتیگونه" آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون طنز بازی کرد . خیلی زود با شخصیت "مجید دلبندم" مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد. کنار گیری حمید جبلی از فیلم "یکی بود یکی نبود" باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه های تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته است. اغلب فیلم هایی که صالحی تاکنون در آن ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده اند واین نشان می دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است !

 

فیلمشناسی :

یکی بود یکی نبود ( ایرج طهماسب، 1378 )، خوابگاه دختران ( محمدحسین لطیفی ، 1382 )، پل سیزدهم ( استیون راش ، 1383 )، مجردها ( اصغر هاشمی ، 1383 )، شاخه گلی برای عروس ( قدرت الله صلح میرزایی ،1383 )، سوغات فرنگ ( کامران قدکچیان ،1384 )، چپ دست ( آرش معیریان ، 1384 ) .

 

مجموعه های تلویزیونی :

"سیب سرخ" ، "سیب خنده" ، "قطارابدی" ، "جنگ آفتاب" ، "برگ سبز" ، "نماکاریکاتور" ، "سیمای صبحگاهی " ، "درکوچه اقاقی ها" (نویسنده + کارگردان)، "آشتی کنان" (کارگردان)، "پلیس جوان" ، "خوش رکاب" ، "خوش غیرت" ، "مرده متحرک" و "ترش و شیرین" .

 




نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

بیوگرافی نفیسه روشن
 
بیوگرافی نفیسه روشن
 
متولد اردیبهشت 1361 در محله باغ صبا تهران
فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر " بسوی سعادت " آغاز نمود که در این اولین تجربه ، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید.
همراه با ادامه تحصیل به فعالیت هنری اش ادامه داد و پس از ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و طی یک دوره کلاس بازیگری ، بصورت جدی پا به عرصه تصویر گذاشت . شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال " روزهای بیادماندنی " به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .
اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علتاصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد . در پائیز سال 1382 در سریال "بچه های خیابان " به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .
پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال " روزگار غریب " را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید ، وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند .
بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند ،
 
 بیوگرافی نفیسه روشن

از جمله کارهای او :
 

- سریال " خوش رکاب " به کارگردانی علی شاه حاتمی در نوروز 1384
- تله فیلم " مسافر " به کارگردانی محمد دستگردی در اردیبهشت 1384
- تله فیلم " آوای زمین " به کارگردانی مهرداد خوشبخت در تیر 1384
- سریال " کلانتر " به کارگردانی محسن شامحمدی در آذر 1384
- سریال " سالهای برف و بنفشه " به کارگردانی سعید سلطانی در پائیز 1385
توانائیهای حیرت آور او سبب شد تا در ماه مبارک رمضان سال 1386 ، ایفای نقش "پری" در سریال "اغماء" به وی سپرده شود . "اغماء" از دیدگاه وی یک معجزه کاری است که علاوه بر امکان حضور در کنار اساتیدی همچون امین تارخ ، لعیا زنگنه ، ناصر ممدوح ، عبدالرضا اکبری و ... ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید . به گفته وی : " کارکردن با سیروس مقدم یکی از آرزوهای او بوده که موفقیت خود را در اغماء را نیز مدیون او می داند ."
درخشش وی در بازی منحصر بفرد و تاثیرگذار در نقش "پری" تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت و سبب تقدیر و تمجید از وی در مجامع مختلف هنری و دانشگاهی گردید . پس از اغماء پیشنهادات متعددی به وی گردید که از جمله کارها :
- تله فیلم " این پرونده مختومه نیست " به کارگردانی مهرداد خوشبخت در اردیبهشت 1386
- تله فیلم " ماموریت بهار " به کارگردانی حسن لفافیان در بهمن 1386
- تله فیلم " سرگرد " به کارگردانی کاظم معصومی در فروردین 1387
- تله فیلم " پیوند " به کارگردانی سعید عالم زاده در اردیبهشت 1387
- سریال " مثل هیچکس " به کارگردانی عبدالحسن برزیده در رمضان




نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

 

سامی یوسف در ماه جولای ۱۹۸۰ از خانواده ای ایرانی آذری الاصل بدنیا آمد. اما او به همراه خانواده اش به انگلستان رفت و در آنجا نوجوانی و جوانی اش را سپری کرد. و ساکن لندن شد . او که از همان ابتدا به موسیقی علاقه داشت در ۱۸ سالگی به مدرسه موسیقی لندن رفت و در آنجا با تحصیلات آکادمیک موسیقی آشنا شد. او تا کنون ۲ آلبوم روانه بازار کرده به نامهای : المعلم و امت من و اولین کنسرت موسیقی اش را در مصر برپاکرد که بعد از استقبال وسیع از آن برنامه به کشورهای زیادی از جمله آلمان ترکیه هند و… برای اجرای برنامه دعوت شده …

او تا به حال با آمیختن موسیقی اصیل شرقی با نواهای کلاسیک غربی و اشعاری که اکثرا در وصف پیامبر اسلام و دین اسلام است مخاطبین بسیاری را جذب کرده و از ویژگی های دیگر کار های او این است که هم به زبان انگلیسی و هم عربی کارهایش را می خواند .

آموزش موسیقی را از سن کم توسط پدر ـ که موسیقیدان، نوازنده و شاعری مشهور بود ـ آغاز نمود و پس ازتسلط بر چند ساز، موسیقی را به صورت آکادمیک ابتدا در دانشگاه منچستر و سپس در معتبرترین مؤسسات موسیقی لندن و پس از دریافت بورس تحصیلی در 18 سالگی تحت نظر مشهورترین موسیقیدان‌های «مدرسه سلطنتی موسیقی لندن» فرا گرفته است. گرچه سامی از سه سالگی در لندن بزرگ شده اما ریشه‌‌های شرقی‌اش (او در یک خانواده ایرانی آذربایجانی الاصل به دنیا آمده است) در ساخت ملودی‌ها، آهنگ‌ها و نماهنگ‌‌هایش کاملاً مؤثر بوده است. هوش سرشار سامی و فهم عمیق او در تئوری موسیقی و نوازندگی، زمینه‌ای شد تا بتواند فرهنگ‌‌های مختلف موسیقی كلاسیك غربی تا موسیقی مقامی خاورمیانه اعم از عربی و ایرانی و صوفی)، تركی، آواز‌های فارسی، آذری، هندی و پاكستانی و حتی ملودی‌‌های افغانی را یاد بگیرد.

این جوان 26 ساله آذری ، در 23 سالگی (2003) آلبوم اول زیبایش، «المعلم» را به بازار‌های جهانی عرضه كرد که شکلی مدرن‌تر و بسیار جذاب تر از همان تواشیح خودمان است به زبان‌‌های انگلیسی و عربی. اهل فن می‌گویند که این آلبوم، انقلابی در اناشید انگلیسی بوده است. بعد از كت استیونس (یوسف اسلام)، خواننده مسلمان بریتانیایی، حالا نوبت به سامی یوسف رسیده است كه آواز‌‌های اسلامی‌اش به صدر جدول فروش آلبوم‌‌های اروپا و آمریكا برسد؛ فراموش نکنید که موسیقی پاپ در این کشور‌ها برای خودش بروبیایی دارد. بسیاری به محض اینكه صدای مسحورکننده‌اش را شنیدند به خریدن آلبوم‌‌هایش روی آوردند تا جایی كه تعداد فروش آن در روز اول به طور متوسط به 40 نسخه در هر فروشگاه رسید. یكی از معتبرترین روزنامه‌‌های اروپا در خصوص آلبوم او نوشته است «آثار این هنرمند به قدری زیباست كه قلب‌‌ها را تسخیر می‌كند». در كشور‌های عربی البته استقبال نسبتاً بیشتری نسبت به آلبوم سامی یوسف شد. درست همزمان با حلول ماه مبارك رمضان در یكی از كشور‌های عربی تعداد فروش متوسط آلبوم وی در هر فروشگاه به۷۵۰ نسخه رسید. سامی توانست در مدت یك سال تحول عظیمی در عالم موسیقی و سرود دینی ایجاد كند. اولین آلبومش جزو پرفروش‌ترین‌‌های خاورمیانه و اروپا شد. نماهنگ «المعلم» به مدت 21 هفته در مصر و 12 هفته در ترکیه در صدر جدول آلبوم‌‌های پر فروش بوده است.

در سال 2005 آلبوم عالی‌اش «امت من» را، در میان استقبال بی نظیر مردم، با مضامینی و اشعاری قوی و غالباً اجتماعی، آرمان‌گرایانه، معترض و عدالت‌خواهانه منتشر نمود. همین ویژگی است که سامی یوسف را از بسیاری از خواننده‌‌های مسلمان جهان ـ که متأسفانه تنها از اسلام یک دین سکولار شبهه مسیحی (مسیحیت تحریف شده منظور است) و نعوذ با… خدا و پیامبر را یک چهره لیبرال معرفی می‌کنند ـ متمایز می‌کند. اگر به نام آلبوم آخر ـ که آهنگ آغازینش در ابتدا ذکر شده بود ـ یا به نام مؤسسه سامی یوسف «Awaking» (به معنای بیداری) نیز دقت کنیم، شاید مفهوم «بیداری اسلامی» در ذهنمان تداعی شود.




نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

زندگینامه استاد حمید سمندریان

حمید سمندریان (۱۳۱۰ تهران - ۱۳۹۱ تهران) کارگردان ایرانی تئاتر بود که در سال ۱۳۴۲ گروه تئاتری منسجمی به‌نام گروه هنری پاسارگاد تشکیل داد.

 

زندگینامه

 

حمید سمندریان در سال ۱۳۱۰ در تهران متولد شد. شروع فعالیت تئاتریش در حین تحصیل در دوره متوسطه بود او در کلاس‌های تئاتر و هنرپیشگی استادان حسین خیرخواه، شباویز و نصرت کریمی شرکت و تحصیل نموده‌است این کلاسها زیر نظر استاد عبدالحسین نوشین اداره می‌شد. حمید سمندریان همچنین ویلون می‌نواخت و از شاگردان ذوالفنون بود.

 

وی پس از اتمام دوره دبیرستان به اروپا سفر کرد و در آلمان دوره مهندسی شوفاژ سانترال را در دانشگاه صنعتی برلین گذراند اما بعد از آن به کنسرواتور عالی موسیقی و هنرهای نمایشی هامبورگ وارد شد. برخورد با تئاتر آن‌قدر برایش گسترده بود که مجالی برای موسیقی نمی‌گذاشت و شاید برای همیشه از موسیقی خداحافظی کرد.

 

وی طی شش سال به صورت آکادمیک تحت آموزش ادوارد مارکس که یکی از استادان برجسته تئاتر بود اصول و مبانی کارگردانی و بازیگری را آموخت و همزمان در آلمان به صورت حرفه‌ای مشغول به کار شد.

 

وی پس از پایان این دوره به دعوت اداره هنرهای نمایشی دراماتیک اداره کل هنرهای زیبای کشور به ایران برگشت و به سرعت نمایشنامه دوزخ یا دربسته اثر ژان پل سارتر را در تالار نوبنیاد همین اداره به روی صحنه آورد، ضمنا با همکاری دکتر مهدی فروغ به تاسیس هنرستان آزاد هنرهای دراماتیک که وابسته به هنرهای زیبای کل کشور بود دست زد.

 

بعد از آن حمید سمندریان به دعوت مهندس هوشنگ، دکتر برکشلی و با همکاری دکتر مهدی نامدار دانشکده تئاتر دانشگاه تهران را بنیان گذاشتند و کار تدریس را بدون وقفه تا به امروز در دانشگاه‌های تهران و کلیه دانشگاه‌های تئاتری ادامه داد.

 

در سال ۱۳۷۳ به تاسیس کلاس‌های آزاد بازیگری و کارگردانی دست زد که هنرجویان بسیار زیادی از آنجا دانش‌آموخته شدند و به عرصه حرفه‌ای هنر وارد شدند .

 

بسیاری از هنرمندان مطرح کشور ازشاگردان او محسوب میشوند.ازجمله سعید پور صمیمی-مریم معترف-سوسن تسلیمی-فریبرز عرب نیا-احمد آقالو-پرویز پور حسینی-امین تارخ-احمد ساعتچیان-محمد رحمانیان-محمد رضا جوزی-محمد یعقوبی-امیر جعفری-فتحعلی اویسی-فردوس کاویانی-مهران مدیری-خسرو سینا-میر طاهر مظلومی- پیام دهکردی- نوید فرید - شهاب حسینی - حامد کمیلی - حامد بهداد -نگار فروزنده- یوسف تیمور ی-رابعه اسکویی-مجید صالحی-فرزاد حسنی-شهرام عبدلی-قطب الدین صادقی-کیومرث مرادی-علیرضا اشکان-حمید فرخ نژاد-الیکا عبدالرزاقی-حمید میهن دوست-آشا محرابی-حسام نواب صفوی و ...

 

حمید سمندریان در سال‌های پیش از انقلاب، سال ۱۳۴۲ گروه تئاتری منسجمی به‌نام گروه هنری پاسارگاد تشکیل داد که افراد گروه عبارت‌اند از: پرویز پورحسینی، سعید پورصمیمی، پری صابری، اسماعیل محرابی، جمشید مشایخی، پرویز کاردان، محمد حفاظی، منوچهر فرید، ثریا قاسمی، اسماعیل شنگله، مهدی فخیم‌زاده و ...

 

سمندریان روز 22 تیرماه سال 1391 در سن 81 سالگی پس از درگیری طولانی با سرطان کبد درگذشت. این اتفاق در حالی افتاد که همراهان و شاگردان همیشگی‌اش تصمیم گرفته بودند برای بهتر شدن حال استادشان، بار دیگر اجرای نمایش «بازی استریندبرگ» را که او سال‌ها پیش به صحنه برده بود با همان بازیگران قبلی یعنی هما روستا، رضا کیانیان و پیام دهکردی پاییز امسال به صحنه ببرند و حتی بخشی از تمرینات اولیه این نمایش نیز در منزل شخصی او آغاز شده بود.



نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda
  


عکس های بازیگر مشهور هری پاتر دنیل رادکلیف
 
عکس هایی از کودکی تا بزرگی بازیگر مشهور سری هری پاتر دنیل رادکلیف

دانیل جاکوب رادکلیف متولد 23 جولای 1989 متولد لندن است او شاید خوش شانس ترین بازیگر کودک و نوجوان در سطح بین المللی باشد که با حضور در یک نقش تبدیل به یک چهره مطرح بین المللی شد شباهت های او به کاراکتر هری پاترقصه های پر خواننده جی کی رولینگ باعث شد تا وی از بین چند هزار داوطلب بازی در این نقش برای حضور در نقش و کاراکتر هری پاتر انتخاب شود دانیل از سال 2001 که در اولین قسمت مجموعه فیلم هری پاتر ظاهر شد بجز این فیلم در کارهای زیادی بازی نکرده است البته رادکلیف اولین بار سال 1999 در مجموعه تلوزیونی (دیوید کاپرفیلد)در نقش کودکی دیوید بازی کرد اولین حضور سینمایی اش به سال 2000 و فیلم (خیاط پاناما) بر می گردد امسال او در فیلم تلوزیونی (این راه)هم ظاهر شداو سال 2007 پنجمین قسمت (هری پاتر)را روانه اکران عمومی سینماها میکند وی با وجود بازی در نقش محبوب ترین شخصیت ادبی کودکان معاصر یک زندگی معمولی دارد .

در جایی دیگه گفته شده:(مجله ی شوکا)
نام : دانیل رادکلیف
اسم مستعار : دن
تولد : 23 جولای 1989
ستاره نشان :leo
اهل : لندن
حیوانات خانگی : دو سگ اسکاتلندی (بینکا و ناگت)
خانواده: دنیل تنها فرزند خانواده هست.
پدرش عضو باشگاه ادبی است و مادرش هم همینطور.
سابقه: دنیل میگه که اولین بار در 5 سالگی نقش یه حشره رو بازی کرد.اولین بازی که اون جلوی دوربین ظاهر شد سال 1999 در شبکه بی بی سی نقش دیوید کاپرفیلد بود(فیلمی که بازیگرانی مثل مگی اسمیت و زو وانامارک هم درخشیدند و همین اواخر هم یکی از کانال های ایرانی هم اون رو پخش کرد).این طور که خودش میگه بازی در نقش هری پاتر هم یک معجزه بود.کارگردان فیلم کریس کلبوس میگوید دن همین طور که در اتاق راه میرفت ما همگی میدونستیم که هری رو پیدا کردیم.
علاقه ی شدید دن: دن کلا آدمی است که شوخی های زشتی میکنه و خیلی پرو و گستاخه.در هنگام بازی اش در فیلم چون صدای تلفن همراه رابی کالتون اون رو اذیت می کرد کاری کرد که تمام پیام هاش به زبان ترکی می اومد. دن همچنین عاشق پلی استیشن و فوتبال هم هست و طرف دار باشگاه فولهام.
اگر واقعا قدرت جادوگری داشت: من خودم رو نا مریی میکردم بنابر این میتونستم به مرموز ترین جاها برم.
 

 
  
      
          
    
  
 
 



نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

بیوگرافی  علی ضیاء


-بیوگرافی از لحاظ فعالیت در زمینه رشته تحصیلی ایشون یعنی مکانیک:

سید علی ضیا

سال تولد: 1364

نام پدر : سید حسین

متولد : کاشان

اخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی مکانیک طراحی جامدات

محل تحصیل: دانشگاه آزاد واحد کاشان

 

1ـ برگزیده جشنواره خوارزمی با طرح موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان

2ـ کسب رتبه اول استانی ورتبه دوم کشوری در جشنواره خوارزمی

3ـ دارای گواهینامه پذیرش علمی اختراع از سوی هئیت علمی ومعاونت آموزشی دانشگاه آزاد کاشان

4ـ عضو انجمن مخترعین کشور

سمت­ها

1ـ مدیر بازرگانی شرکت مهندسی ـ بازرگانی مبین تهران

2ـ مدیر بازاریابی شرکت مهنسین مشاور مهرکیان

3ـ گوینده شبکه جوان رادیو از سال 1385 الی 1388

4ـ مجری شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی از سال 1388 تا کنون

5ـ مدیر پروژه موسسه خیریه فاطمه­الزهرا

6ـ دبیر اجرایی همایش دانشجویی کشوری مکانیک

 

 

۲-کار های هنری "سید علی ضیاء" :

 

 

الف:  اجرای همایش­ها

 1ـ اجرای جلسات هفتگی کانون اندیشه جوان ـ سپهری   به مدت یک سال

مجری وبرگزارکننده شب شعر« برگریزان  1 » با حضور اقای سعید بیابانکی در دانشگاه ازاد کاشان در سال 1383

2ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر «برگریزان 2 »با حضور اقایان عبدالجبار کاکایی .سعید بیابانکی در دانشگاه ازاد کاشان سال 1384

3ـ مجری همایش « گرد بی پردگی» با حضور استاد دانشمند در دانشگاه آزاد کاشان

این همایش توسط تشکل ولایت برگزار شد.

 

4ـ مجری همایش تخصص استانی« عمران ومعماری» در دانشگاه آزاد کاشان

این همایش در 3 رزو برگزار شد.

 

5ـ مجری همایش کشوری « پژوهشگران جوان » در دانشگاه ازاد کاشان به مدت دو روز

6ـ مجری وبرگزار کننده همایش « انسانم آرزوست » به مناسبت 800 امین سال تولد حضرت مولانا

با حضور آقای دکتر قربان ولی .خانم دکتر عرفان نظرآهاری

 

7ـ مجری وبرگزارکننده همایش کشوری مکانیک در دانشگاه آزاد کاشان به مدت 2 روز

8ـ مجری همایش کانون هلال احمر در دو دوره همایش با حضور روسای دانشگاه های ایران  در دانشگاه آزاد کاشان

9ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر  «برگریزان 3 » با حضور آقایان دکتر افشین یداللهی وسعید بیابانکی در دانشگاه آزاد کاشان

10ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر طنز با حضور اساتید شعر طنز ایران  در دانشگاه ازاد کاشان

11ـ مجری همایش کشوری « زلزله» در چهار دوره از سال 1384 تا سال 1388

این همایش توسط شهرداری کاشان برگزار می­شود.

 

12ـ مجری مراسم « بررسی مشکلات فرهنگی شهر کاشان» با حضور وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی جناب آقاس صفار هرندی

13ـ مجری مراسم « بررسی مشکلات شهر کاشان» با حضور استاندار محترم استان اصفهان

این مراسم توسط فرمانداری کاشان برگزار شد.

 

14ـ مجری وبرگزار کننده همایش « نجوم» در دانشگاه آزاد کاشان

15ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر« برگریزان 4 »در دانشگاه آزاد کاشان با حضور آقایان ناصر فیض ؛سعید بیابانکی ومهدی موسوی

16ـ مجری همایش« مسیر انتخابات» با حضور نمایندگاه کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه تهران

این همایش توسط بسیج دانشگاه تهران برگزار شد.

 

17ـ مجری همایش « بهینه سازی مصرف سوخت » با حضور رئیس سازمان بهینه سازی مصرف سوخت.

این همایش توسط شهرداری کاشان برگزار شد.

 

18ـ مجری همایش « ترمیم بافت­های فرسوده» در دو روز

این همایش توسط شهرداری کاشان برگزار شد.

 

19ـ مجری وبرگزارکننده همایش  رزو ملی فناوری هسته­ای در دانشگاه آزاد کاشان با حضور آقایان فرزاد حسنی؛افشین حسین­خانی ومهدی دهقان.

20ـ مجری اولین همایش کشور « ما هیچ، ما نگاه» در سال مرگ سهراب سپهری در محل کانون اندیشه جوان ـ سپهری

21ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر طنز « یادبود زنده­یاد عمران صلاحی» با حضور آقایان ناصر فیض،جلال سمیعی وفرزند زنده­یاد صلاحی در دانشگاه کاشان.

22ـ برگزاری شب شعر با حضور آقای دکتر افشین یداللهی وخانم نیلوفر لاری­پور در دانشگاه کاشان.

23ـ مجری همایش « رابطه دختر وپسر؟» در دانشگاه تهران.

این همایش توسط نهاد رهبری این دانشگاه برگزار شد.

 

24ـ مجری وبرگزارکننده جشن فارغ­التحصیلی دانشجویان رشته پزشکی (ورودی 81) دانشگاه شهید بهشتی درسال 1388

25ـ مجری اولین همایش کارآفرینی کشور در دانشگاه کاشان به مدت دو روز.

26ـ مجری همایش « آبفا» در کاشان.

این همایش توسط سازمان آب کاشان برگزار شد.

 

27ـ مجری گردهمایی سالانه مدرسه ساقی کوثر در تالار اندیشه تهران.

28ـ مجری مراسم « شب­های خاطره» در طول سال 1388

این برنامه با محور خاطرات بچه های جبهه وجنگ توسط حوزه هنری برگزار می شود.

 

29ـ مجری مراسم « شب­های خاطره» در مناطق جنگی جنوب کشور به مدت سه روز در سال 1388

30ـ اجرای همایش دبیرستان غیرانتفاعی دکتر حسابی در کاشان.

31ـ اجرای برنامه افتتاحیه دبیرستان غیرانتفاعی دکتر قریب در کاشان.

32ـ اجرای همایش دکتر حسابی در دانشگاه شاهرود.

33ـ اجرای مراسم جشن 22 بهمن در نیروگاه انرژی هسته­ای نطنز در دو سال پیاپی.

34ـ اجرای همایش یوگا درمانی در کاشان.

35ـ اجرای گردهمایی خیرین ونیکوکاران موسسه خیریه یاس کبود.

 36ـ  اجرای همایش «غدیر» در سفید شهر.

 

 

ب ـ اجرای برنامه­های تلویزیونی:

 

1ـ اجرای پلاک 10 از شبکه تهران

2ـ اجرای برنامه گزینه جوان از شبکه 3

 

 

پ ـ  اجرای نریشن­ :

 

1ـ صدای فیلم حج؛ این فیلم در سال 1387 از شبکه 3 پخش شد.

2ـ صدای فیلم دانه­های خورشید ویژه اربعین 1388 .شبکه 1

3ـ صدای فیلم فیلم سازمان انرژی هسته­ای کشور در سال 1389

4ـ صدای فیلم جشنواره دوسالانه کاریکاتور کشور در سال 1388

5ـ  صدای فیلم صنعت نفت ایران در سال 1388

 

 

ت : برنامه­های تبلیغاتی:

 

1ـ  ساخت ،اجرا وبازیگری فیلم تبلیغاتی مجتمع تفریحی ،ورزشی توچال وهتل توچال.

 2ـ  اجرای وبازیگری فیلم تبلیغاتی فرش تیراژه.

3ـ اجرا وبازیگری فیلم آموزشی وتبلیغاتی بانک ملت.

4ـ صدای فیلم تبلیغاتی انجمن کارآفرینی کشور.   

۵ـ صدای فیلم تبلیغاتی شب خاطره.

6ـ اجرای فیلم تبلیغاتی «تعاونی ناجا».

 

 

ث : برنامه­های رادیویی:

 

(تمام برنامه­های رادیویی از شبکه جوان پخش شده است.)

1ـ مجری برنامه تولیدی « شب­های آفتابی» از گروه اندیشه به مدت دو سال.

2ـ اجرای برنامه زنده « زیر نور ماه » از گروه اندیشه به مدت یک سال ونیم.

3ـ اجرای برنامه زنده «سلام» از گروه اندیشه به مدت یک سال.

4ـ اجرای برنامه زنده « یک + یک» از گروه جامعه یه مدت یک سال.

5ـ اجرای برنامه « توپ» از گروه ورزش به مدت سه ماه.

6ـ اجرای برنامه «آخرشه» از گروه ورزش به مدت یک سال.

7ـ اجرای برنامه « نفس عمیق» از گروه جامعه به مدت شش ماه.

8ـ اجرای برنامه ویژه محرم سال 1388 از گروه اندیشه.

9ـ اجرای برنامه ویژه عید 1389 از گروه جامعه.

10ـ اجرای برنامه « جوان ایرانی سلام» از گروه جامعه به مدت سه ماه.

11ـ اجرای برنامه ویژه ولادت امام رضا(ع) در تاریخ 8/8/1388.

12ـ اجرای برنامه ویژه روز جوان.

13ـ اجرای برنامه ­های زنده وتولیدی ویژه ولادت­ها وسالرزو شهادت ائمه اطهار.

14ـ اجرای برنامه ویژه روز قدس.

15ـ اجرای برنامه ویژه روز انتخابات ریاست جمهوری.

16ـ اجرای برنامه ویژه روز دختران.

17ـ اجرای برنامه منطقه اختصاصی.

 

 

ج: فیلم­ها وسریال­ها

 

1ـ بازیگر مهمان سریال دفترخانه شماره 13

2ـ بازیگری در فیلم چند اپیزودی رابطه.

 

 

چ: نوشتن

 

1ـ برگزیده مسابقات داستان نویسی دانشجویی با داستان سجاد.

2ـ نویسنده برنامه شب­های افتابی رادیو جوان به سردبیری خانم نیره غدیری.

3ـ نویسنده وآیتم ساز برنامه کاملا جوانانه به سر دبیری آقای مهدی زری­باف.

4ـ نویسنده برنامه یک + یک به سردبیری خانم انوشه میر مجلسی.

5ـ نویسنده برنامه مداد سفید به سردبیری آقای لقمان یداللهی.

6ـ نویسنده وآیتم­ساز برنامه قرار شبانه به سردبیری  آقایان میثم فکری و وحید یامین­پور.

7ـ نویسنده وآیتم ساز برنامه روی خط جوانی به سردبیری آقای مهدی زری­باف.

8ـ نویسنده برنامه منطقه اختصاصی به سردبیری آقای میثم فکری وخانم مریم جلالی.

بله این علی ضیاء ما همینجوری ها که فکر میکنید الکی نیست واسه خودش کاره ایه




نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda
  


بیوگرافی  علی ضیاء


-بیوگرافی از لحاظ فعالیت در زمینه رشته تحصیلی ایشون یعنی مکانیک:

سید علی ضیا

سال تولد: 1364

نام پدر : سید حسین

متولد : کاشان

اخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی مکانیک طراحی جامدات

محل تحصیل: دانشگاه آزاد واحد کاشان

 

1ـ برگزیده جشنواره خوارزمی با طرح موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان

2ـ کسب رتبه اول استانی ورتبه دوم کشوری در جشنواره خوارزمی

3ـ دارای گواهینامه پذیرش علمی اختراع از سوی هئیت علمی ومعاونت آموزشی دانشگاه آزاد کاشان

4ـ عضو انجمن مخترعین کشور

سمت­ها

1ـ مدیر بازرگانی شرکت مهندسی ـ بازرگانی مبین تهران

2ـ مدیر بازاریابی شرکت مهنسین مشاور مهرکیان

3ـ گوینده شبکه جوان رادیو از سال 1385 الی 1388

4ـ مجری شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی از سال 1388 تا کنون

5ـ مدیر پروژه موسسه خیریه فاطمه­الزهرا

6ـ دبیر اجرایی همایش دانشجویی کشوری مکانیک

 

 

۲-کار های هنری "سید علی ضیاء" :

 

 

الف:  اجرای همایش­ها

 1ـ اجرای جلسات هفتگی کانون اندیشه جوان ـ سپهری   به مدت یک سال

مجری وبرگزارکننده شب شعر« برگریزان  1 » با حضور اقای سعید بیابانکی در دانشگاه ازاد کاشان در سال 1383

2ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر «برگریزان 2 »با حضور اقایان عبدالجبار کاکایی .سعید بیابانکی در دانشگاه ازاد کاشان سال 1384

3ـ مجری همایش « گرد بی پردگی» با حضور استاد دانشمند در دانشگاه آزاد کاشان

این همایش توسط تشکل ولایت برگزار شد.

 

4ـ مجری همایش تخصص استانی« عمران ومعماری» در دانشگاه آزاد کاشان

این همایش در 3 رزو برگزار شد.

 

5ـ مجری همایش کشوری « پژوهشگران جوان » در دانشگاه ازاد کاشان به مدت دو روز

6ـ مجری وبرگزار کننده همایش « انسانم آرزوست » به مناسبت 800 امین سال تولد حضرت مولانا

با حضور آقای دکتر قربان ولی .خانم دکتر عرفان نظرآهاری

 

7ـ مجری وبرگزارکننده همایش کشوری مکانیک در دانشگاه آزاد کاشان به مدت 2 روز

8ـ مجری همایش کانون هلال احمر در دو دوره همایش با حضور روسای دانشگاه های ایران  در دانشگاه آزاد کاشان

9ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر  «برگریزان 3 » با حضور آقایان دکتر افشین یداللهی وسعید بیابانکی در دانشگاه آزاد کاشان

10ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر طنز با حضور اساتید شعر طنز ایران  در دانشگاه ازاد کاشان

11ـ مجری همایش کشوری « زلزله» در چهار دوره از سال 1384 تا سال 1388

این همایش توسط شهرداری کاشان برگزار می­شود.

 

12ـ مجری مراسم « بررسی مشکلات فرهنگی شهر کاشان» با حضور وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی جناب آقاس صفار هرندی

13ـ مجری مراسم « بررسی مشکلات شهر کاشان» با حضور استاندار محترم استان اصفهان

این مراسم توسط فرمانداری کاشان برگزار شد.

 

14ـ مجری وبرگزار کننده همایش « نجوم» در دانشگاه آزاد کاشان

15ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر« برگریزان 4 »در دانشگاه آزاد کاشان با حضور آقایان ناصر فیض ؛سعید بیابانکی ومهدی موسوی

16ـ مجری همایش« مسیر انتخابات» با حضور نمایندگاه کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه تهران

این همایش توسط بسیج دانشگاه تهران برگزار شد.

 

17ـ مجری همایش « بهینه سازی مصرف سوخت » با حضور رئیس سازمان بهینه سازی مصرف سوخت.

این همایش توسط شهرداری کاشان برگزار شد.

 

18ـ مجری همایش « ترمیم بافت­های فرسوده» در دو روز

این همایش توسط شهرداری کاشان برگزار شد.

 

19ـ مجری وبرگزارکننده همایش  رزو ملی فناوری هسته­ای در دانشگاه آزاد کاشان با حضور آقایان فرزاد حسنی؛افشین حسین­خانی ومهدی دهقان.

20ـ مجری اولین همایش کشور « ما هیچ، ما نگاه» در سال مرگ سهراب سپهری در محل کانون اندیشه جوان ـ سپهری

21ـ مجری وبرگزارکننده شب شعر طنز « یادبود زنده­یاد عمران صلاحی» با حضور آقایان ناصر فیض،جلال سمیعی وفرزند زنده­یاد صلاحی در دانشگاه کاشان.

22ـ برگزاری شب شعر با حضور آقای دکتر افشین یداللهی وخانم نیلوفر لاری­پور در دانشگاه کاشان.

23ـ مجری همایش « رابطه دختر وپسر؟» در دانشگاه تهران.

این همایش توسط نهاد رهبری این دانشگاه برگزار شد.

 

24ـ مجری وبرگزارکننده جشن فارغ­التحصیلی دانشجویان رشته پزشکی (ورودی 81) دانشگاه شهید بهشتی درسال 1388

25ـ مجری اولین همایش کارآفرینی کشور در دانشگاه کاشان به مدت دو روز.

26ـ مجری همایش « آبفا» در کاشان.

این همایش توسط سازمان آب کاشان برگزار شد.

 

27ـ مجری گردهمایی سالانه مدرسه ساقی کوثر در تالار اندیشه تهران.

28ـ مجری مراسم « شب­های خاطره» در طول سال 1388

این برنامه با محور خاطرات بچه های جبهه وجنگ توسط حوزه هنری برگزار می شود.

 

29ـ مجری مراسم « شب­های خاطره» در مناطق جنگی جنوب کشور به مدت سه روز در سال 1388

30ـ اجرای همایش دبیرستان غیرانتفاعی دکتر حسابی در کاشان.

31ـ اجرای برنامه افتتاحیه دبیرستان غیرانتفاعی دکتر قریب در کاشان.

32ـ اجرای همایش دکتر حسابی در دانشگاه شاهرود.

33ـ اجرای مراسم جشن 22 بهمن در نیروگاه انرژی هسته­ای نطنز در دو سال پیاپی.

34ـ اجرای همایش یوگا درمانی در کاشان.

35ـ اجرای گردهمایی خیرین ونیکوکاران موسسه خیریه یاس کبود.

 36ـ  اجرای همایش «غدیر» در سفید شهر.

 

 

ب ـ اجرای برنامه­های تلویزیونی:

 

1ـ اجرای پلاک 10 از شبکه تهران

2ـ اجرای برنامه گزینه جوان از شبکه 3

 

 

پ ـ  اجرای نریشن­ :

 

1ـ صدای فیلم حج؛ این فیلم در سال 1387 از شبکه 3 پخش شد.

2ـ صدای فیلم دانه­های خورشید ویژه اربعین 1388 .شبکه 1

3ـ صدای فیلم فیلم سازمان انرژی هسته­ای کشور در سال 1389

4ـ صدای فیلم جشنواره دوسالانه کاریکاتور کشور در سال 1388

5ـ  صدای فیلم صنعت نفت ایران در سال 1388

 

 

ت : برنامه­های تبلیغاتی:

 

1ـ  ساخت ،اجرا وبازیگری فیلم تبلیغاتی مجتمع تفریحی ،ورزشی توچال وهتل توچال.

 2ـ  اجرای وبازیگری فیلم تبلیغاتی فرش تیراژه.

3ـ اجرا وبازیگری فیلم آموزشی وتبلیغاتی بانک ملت.

4ـ صدای فیلم تبلیغاتی انجمن کارآفرینی کشور.   

۵ـ صدای فیلم تبلیغاتی شب خاطره.

6ـ اجرای فیلم تبلیغاتی «تعاونی ناجا».

 

 

ث : برنامه­های رادیویی:

 

(تمام برنامه­های رادیویی از شبکه جوان پخش شده است.)

1ـ مجری برنامه تولیدی « شب­های آفتابی» از گروه اندیشه به مدت دو سال.

2ـ اجرای برنامه زنده « زیر نور ماه » از گروه اندیشه به مدت یک سال ونیم.

3ـ اجرای برنامه زنده «سلام» از گروه اندیشه به مدت یک سال.

4ـ اجرای برنامه زنده « یک + یک» از گروه جامعه یه مدت یک سال.

5ـ اجرای برنامه « توپ» از گروه ورزش به مدت سه ماه.

6ـ اجرای برنامه «آخرشه» از گروه ورزش به مدت یک سال.

7ـ اجرای برنامه « نفس عمیق» از گروه جامعه به مدت شش ماه.

8ـ اجرای برنامه ویژه محرم سال 1388 از گروه اندیشه.

9ـ اجرای برنامه ویژه عید 1389 از گروه جامعه.

10ـ اجرای برنامه « جوان ایرانی سلام» از گروه جامعه به مدت سه ماه.

11ـ اجرای برنامه ویژه ولادت امام رضا(ع) در تاریخ 8/8/1388.

12ـ اجرای برنامه ویژه روز جوان.

13ـ اجرای برنامه ­های زنده وتولیدی ویژه ولادت­ها وسالرزو شهادت ائمه اطهار.

14ـ اجرای برنامه ویژه روز قدس.

15ـ اجرای برنامه ویژه روز انتخابات ریاست جمهوری.

16ـ اجرای برنامه ویژه روز دختران.

17ـ اجرای برنامه منطقه اختصاصی.

 

 

ج: فیلم­ها وسریال­ها

 

1ـ بازیگر مهمان سریال دفترخانه شماره 13

2ـ بازیگری در فیلم چند اپیزودی رابطه.

 

 

چ: نوشتن

 

1ـ برگزیده مسابقات داستان نویسی دانشجویی با داستان سجاد.

2ـ نویسنده برنامه شب­های افتابی رادیو جوان به سردبیری خانم نیره غدیری.

3ـ نویسنده وآیتم ساز برنامه کاملا جوانانه به سر دبیری آقای مهدی زری­باف.

4ـ نویسنده برنامه یک + یک به سردبیری خانم انوشه میر مجلسی.

5ـ نویسنده برنامه مداد سفید به سردبیری آقای لقمان یداللهی.

6ـ نویسنده وآیتم­ساز برنامه قرار شبانه به سردبیری  آقایان میثم فکری و وحید یامین­پور.

7ـ نویسنده وآیتم ساز برنامه روی خط جوانی به سردبیری آقای مهدی زری­باف.

8ـ نویسنده برنامه منطقه اختصاصی به سردبیری آقای میثم فکری وخانم مریم جلالی.

بله این علی ضیاء ما همینجوری ها که فکر میکنید الکی نیست واسه خودش کاره ایه




نوشته شدهدو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم
وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست
گر شکستیم ز غفلت،من و مایی نکنیم
یادمان باشد سر سجاده عشق
جز برای دل محبوب دعایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنی




نوشته شدهسه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

روز مرگم هرکه شیون کند از دور و برم دور کنید
همه را مست و خراب از می انگور کنید
مزد غسال مرا سیر شرابش بدهید
مست مست از همه جا حال خرابش بدهید
بر مزارم مگذارید بیاید واعظ
پیر میخانه بخواند غزلی از حافظ
جای تلقین به بالای سرم دف بزنید
شاهدی رقص کند جمله شما کف بزنید
روز مرگم وسط سینه ی من چاک زنید
اندرون دل من یک قلم تاک زنید




نوشته شدهسه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

ک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

گفت یارب از چه خارم کرده ای؟

بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

خسته ام زین عشق دل خونم نکن

من که مجنونم،تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو،من نیستم

گفت : ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره ی صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سر میزنی

در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خارت کرده بود

درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم

 




نوشته شدهسه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

بیا با من مدارا کن که دل غمگین و جان خستم

اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم

بیا از غم شکایت کن که من هم درد تو هستم

بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم

جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم

اگر از زخم دل پرسی برایش مرحمی بستم

مجنونم و مستم

به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم

دگر اینجا نمی مانم رهایی از وفا جستم

برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

نمی خواهم تو را دیگر بدان از دام تو رستم

مجنونم و مستم

به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

مجنونم و دل را به چشمان تو بستم

هشیار شدم آخر از دام تو جستم

مجنونم و مستم

عاشقم و خستم




نوشته شدهسه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda




نوشته شدهسه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, توسط yalda
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.